Cum putem face reclamă online pentru site-uri adult sau gay

Cum putem face reclamă online pentru site-uri adult sau gay

Publicitatea pentru afaceri și rolul acesteia în creșterea notorietății și a volumului de vânzări

Publicitatea este importantă atât pentru afacerile noi , cât și pentru cele existente, deoarece ajută la comunicarea informațiilor importante clienților și este unul dintre primii pași în construirea unor relații puternice. Crește gradul de conștientizare pentru diferite mărci care sunt disponibile pe piață. Prin urmare, crearea unui plan de publicitate eficient este esențială pentru atingerea obiectivelor și a obiectivelor.

Cu concurența acerbă de astăzi pe piață, publicitatea joacă un rol crucial în a ajunge atât la clienții existenți, cât și la potențiali. Fără o campanie publicitară eficientă, clienții nu sunt conștienți de produse noi și o companie sau o afacere poate suferi pierderi din cauza vânzărilor slabe. Publicitatea le permite, de asemenea, consumatorilor să aleagă cele mai bune produse care le satisfac nevoile.

Acest lucru le permite să compare produse similare de la diferite mărci înainte de a decide ce să cumpere. Făcută în mod eficient, publicitatea crește vânzările unei anumite afaceri sau companie, sporind astfel profiturile acestora. De asemenea, permite unei companii să-și cunoască concurenții și să planifice strategic cum să reducă concurența.

Publicitatea eficientă ajută la crearea unui teren stabil pentru lansarea cu succes a unui nou produs pe piață. Publicitatea este benefică și pentru societate în general. Îmbunătățește gradul de conștientizare a consumatorilor, prevenind astfel cazurile de cumpărare de produse false sau de a deveni victime ale înșelătoriilor.

Publicitatea pentru afacerile considerate imorale sau la limita legalității

Deși aduc venituri foarte mari comparativ cu alte domenii de activitate , afacerile din segmentele : tutun , tabac , sex shop , escorte , porno , dating , suplimente nutritive , anabolizante , suplimente alimentare , tranzacții cu cripto valute , pariuri online , cazinou online , farmacii , medicamente , matrimoniale dar și alte categorii de afaceri sunt definite ca afaceri de mare risc ( High Risk Business ) și în general nu o să găsiți o soluție accesibilă pentru promovarea sau finanțarea acestor afaceri .

Agențiile de publicitate importante cum ar fi Google , Instagram , Facebook , Tiktok dar și altele , resping reclamele pentru vibratoare sau alte jucării sexuale , împreună cu produse pentru alăptare și menopauză, acceptând în același timp ( uneori ) reclame pentru produse care tratează disfuncția erectilă sau altele . Este cazul și altor produse și servicii cum ar fi site-uri de escorte , site-uri cu conținut pentru adulți , pariuri , betting , cazino , suplimente alimentare , crypto sau suplimente nutritive și multe altele .

Reclama la aceste produse sau servicii este respinsă în general deoarece aceste produse sau servicii sunt considerate că fac parte din categoria High Risk Business sau mai pe înțelesul celor nefamiliarizați cu termenii utilizați sunt considerate domenii de afaceri imorale sau afaceri la limita legalității . Ideea principală este că aceste rețele sociale sunt utilizate de unele categorii de persoane cum ar fi copiii , persoanele în vărstă , persoanele cu o anumită orientare religioasă care nu acceptă vizionarea unor astfel de materiale și ca atare agențiile de publicitate importante au decis să nu promoveze conținut care face referire la aceste domenii de activitate .

Există situații rare când publicitatea la acest tip de afaceri vă este aprobată , însă în mod sigur aceste anunțuri nu o să ruleze foarte mult timp . Chiar dacă aveți norocul să vă fie aprobate anunțurile și acestea să ruleze o perioadă mai lungă , costurile vor fi foarte mari și de cele mai multe ori nu o să vă permiteți să lăsați campania de publicitate să ruleze mult timp .

Publicitatea pentru unele domenii de activitate considerate imorale sau dăunătoare , este o afacere riscantă în zilele noastre. Nuditatea pe panouri publicitare, mișcările provocatoare de la saloane de masaj erotic sau acel tweet „Dry January” sunt câteva exemple de mărci care își scot capul pe piață pentru a capta atenția. Uneori acest mod de promovare dă roade. Uneori, creează controverse și generează probleme de imagine .

Fuga de riscuri în publicitate

Așadar, ca agenție de publicitate , de ce să-ți asumi riscul atunci când poți să joci în siguranță și să obții totuși rezultate pozitive ? Toate semnele indică un sector media supraaglomerat – și un public conștient de sine, care este mai atent cu timpul alocat diverselor activități . Din această cauză cele mai multe agenții se feresc să lucreze cu aceste sectoare de activitate și nu doresc să le fie asociată imaginea cu astfel de activități .

Google, cel mai mare furnizor de publicitate digitală pe internet,  intenționează să își schimbe politica de publicitate pentru anumite servicii financiare, inclusiv criptomonede, începând cu luna iunie. Noua restricție s-ar aplica atât spațiului de pe platformele Google, cum ar fi YouTube, cât și site-urilor web ale terților unde Google vinde spațiu publicitar.

Facebook a anunțat că va interzice toate reclamele pentru Bitcoin și alte criptomonede pentru a opri promoțiile înșelătoare sau frauduloase . Împreună, Google și Facebook reprezintă majoritatea reclamelor de pe internet în ceea ce privește veniturile.

Scurtul anunț de pe pagina cu politicile publicitare a Google nu a specificat de ce Google a plănuit să refuze acea publicitate. Compania a spus că interdicția se aplică și conținutului legat de criptomonede „inclusiv, dar fără a se limita la oferte inițiale de monede, schimburi de criptomonede, portofele de criptomonede și sfaturi pentru tranzacționarea criptomonedei”.

Practic, nu poți promova niciun articol care vorbește despre plăcerea sexuală sau îmbunătățirea performanțelor sexuale . Dar în aceași categorie intră și alte segmente de afaceri cum ar fi : tranzacții cu cripto monede , suplimente alimentare , suplimente nutritive , medicamente , pariuri , cazinou , jocuri piramidale , împrumuturi , amanet , literatură erotică și multe altele .

O altă politică care se poate referi la orice imagini pe care decideți să le utilizați este cea privind conținutul pentru adulți în general. Imaginile nu pot prezenta nimic sugestiv din punct de vedere sexual, de la nuditate parțial îmbrăcată până la nuditate implicită.

Da, este foarte strict. Și, desigur, oricare dintre aceste reclame trebuie să fie direcționată către persoane de 18 ani sau mai mult. „Dar afacerea mea nu face nimic rău”, ați putea crede. Și da, am fi de acord – oferiți produse care să corespundă unei nevoi specifice de pe piață. Dar pe rețelele de socializare, conținutul legat de sex sau de activitatea adulților este, în general, respins. Este pentru decența și siguranța publicului care urmărește rețelele respective .

Dublul standard în publicitate

Acest dublu standard a enervat companiile de jucării sexuale de ani de zile. Înainte de 7 octombrie, politica agențiilor de publicitate  a stabilit că „reclamele nu pot promova vânzarea sau utilizarea de produse sau servicii pentru adulți”, dar nu a oferit multe detalii, în afară de exemplele generice de text publicitar care ar fi interzis („cumpărați jucăriile noastre sexuale pentru plăcerea ta erotică ”).

Pe 7 octombrie, cu câteva săptămâni înainte ca valoarea acțiunilor Meta să scadă, parțial din cauza încetinirii cheltuielilor publicitare, limbajul politicilor de publicitate Meta a devenit mai specific. Acum, Meta blochează reclame la site-uri de matrimoniale sau dating ori la produse  „care se concentrează pe plăcerea sexuală sau îmbunătățirea sexuală, cum ar fi jucăriile sexuale sau produse de îmbunătățire sexuală”. Permise în prezent: anunțuri pentru „produse pentru disfuncția erectilă” și produse „pentru prevenirea ejaculării precoce”.

Dar, conform mai multor companii cu care am vorbit, nu a devenit mai ușor de înțeles ce este permis. După schimbare, Polly Rodriguez, CEO și co-fondatorul companiei de wellness sexuală Unbound, s-a gândit că va putea plasa două reclame – unul pentru un lubrifiant și unul care trimite la un articol în care discută despre trecerea prin menopauză, o experiență. asta a determinat-o să înceapă Unbound. „Ambele se încadrează în politicile așa cum sunt scrise și ambele au fost respinse”, a spus Rodriguez. Ea a solicitat o revizuire și a primit un mesaj de eroare. Unbound, de fapt, nu a reușit niciodată să obțină aprobarea unui anunț.

Acest lucru se datorează, în parte, faptului că Meta judecă reclamele nu doar pe baza conținutului, ci și în directă legătură cu site-ul web către care face legătura cu anunțul. Într-un caz, un angajat al Facebook i-a spus lui Rodriguez prin e-mail că „anunțul a fost respins din cauza paginilor de destinație”, care în acest caz includea vibratoare și o imagine a unei femei în tanga.

Totuși cum pot fi promovate afacerile din aceste domenii ?

Din păcate pentru promovarea online a acestor afaceri există un număr limitat de soluții și nici una dintre acestea nu este foarte accesibilă ca și costuri .

Prima soluție este optimizarea pentru motoarele de căutare online sau SEO . SEO este o soluție foarte eficientă pe termen mediu și lung însă pe termen scurt nu este viabil , deoarece rezultatele procedeelor și optimizărilor efectuate încep să apară după câteva luni și în această perioadă este posibil ca afacerea dumneavoastră să nu reziste pe piață dacă nu aveți venituri colaterale din care să o susțineți .

Altă soluție sunt rețelele de publicitate online orientate pe această nișă de afaceri . În europa și în alte țări există câteva agenții de publicitate specializate pe acest segment de publicitate . Nu foarte multe însă , deoarece este destul de greu să promovezi acest gen de afaceri fără să fii penalizat . Ca atare sunt foarte puțini întreprinzători care au avut curajul să dezvolte astfel de afaceri .  Din păcate până acum în România nu știm să existe așa ceva ( cu excepția noastră ) . De ce nu există în România agenții de publicitate orientate către această nișă ? O să vă spunem noi adevărul în rândurile de mai jos .

Crearea unei rețele de publicitate este extrem de costisitoare și durează foarte mult timp până când aceasta poate să aducă venituri . Majoritatea antreprenorilor se orientează către afaceri care să aducă venituri stabile foarte repede la un volum de investiții destul de mic . Crearea unei rețele de publicitate proprie a costat pentru noi sume imense de bani și investim în continuare bani și muncă în creșterea și optimizarea acestei rețele complexe  .

În paralel , marea majoritate a antreprenorilor din România care au deschis astfel de afaceri nu au un buget de promovare și publicitate adecvat și în consecință nu pot să î-și promoveze afacerea . Există foarte multe firme în această postură din păcate .

Mai există unele rețele sociale cum ar fi Tumblr sau Twitter care acceptă promovarea conținutului pentru afaceri din aceste categorii , însă nu toate produsele și serviciile pot fi promovate și există și aici riscul ca reclamele dvs să fie blocate .

Unele produse pot fi promovate , altele nu pot fi promovate

Dacă un produs va fi afișat depinde și de cine face reclamă: vibratoarele lui Unbound apar în reclamele Urban Outfitters și Anthropologie de pe Instagram și Facebook. Când Rodriguez a întrebat de ce, ea a spus că un reprezentant Meta i-a spus că, dacă majoritatea produselor din oferte sau dintr-un portofoliu de produse sunt eligibile pentru anunțuri (cum ar fi cazul Anthropologie), este mai probabil ca anunțul să fie aprobat.

Hello Cake, o companie care vinde jucării sexuale, lubrifianți și prezervative, s-a lansat în iunie 2020 cu scopul specific de a fi prietenos cu rețelele sociale. Asta însemna vânzarea lubrifianților și prezervativelor aprobate de FDA doar în primele câteva luni. „Știam că vom câștiga mai mulți bani pe jucării. Nu ne-am lansat cu ei doar pentru că am vrut să fim conformi pe toate canalele de socializare”, a declarat cofondatorul Hello Cake, Mitch Orkis.

Chiar dacă face reclamă doar lubrifianți și prezervative, compania încă are un număr mare de reclame Meta respinse. Orkis trimite aproximativ 60 de anunțuri pe săptămână pentru a juca sistemul. „Anunțul nostru cel mai de succes difuzat pe rețelele sociale în acest moment spune: „50% dintre cupluri sunt nemulțumiți în dormitor – aflați ce folosesc celelalte 50%.

” Nu există produse [sau] mențiuni despre lubrifiant, prezervative sau jucării anale . Și asta a condus cel mai mult vânzările pentru noi”, a spus el. „Comercializăm jucăriile sexuale foarte agresiv, fără a menționa sau arăta niciodată jucăriile sexuale.

Decizia Google și a celorlalte agenții de publicitate de a restrânge publicitatea legată de criptomonede ar trebui să aibă un efect dublu asupra ecosistemelor lor. În primul rând, va închide o altă cale pentru actorii și escrocii dubioși, a căror asociere a adus ecosistemului o reputație îndoielnică.

În al doilea rând, poate oferi, de asemenea, o creștere a afacerilor existente, cum ar fi schimburile de criptomonede, care au respectat reglementările guvernamentale și și-au câștigat o reputație pozitivă. Astfel de afaceri nu ar trebui să fie afectate de decizia Google și vor atrage mai mulți clienți intrigați și interesați să afle mai multe știri despre criptomonede.

Cenzura și controlul impus conținutului postat în media

Reţelele de socialiazare ne-au explodat în faţă, completându-ne ori bulversându-ne. Reperele noastre informaţionale s-au răsturnat în beneficiul celor din urmă, sursele memoriei s-au multiplicat, posibilitatea de a comunica instantaneu orice ne-a oferit ocazia de a ne „deschide” mai mult decât în orice altă epocă. Trăim incomparabil mai mult prin mijlocirea acestora, sub imperativul clipei, dar am adăugat ceva înţelepciunii cuprinse în adagiul latinesc „Carpe diem!” rostit într-o epocă şi în lăuntrul unei civilizaţii autocentrată de recursul la adevăr şi responsabilitate imperative ?

Cenzura nu mai este, în era digitală, atributul suveran al statelor autocratice. Epoca unei direcţii unice care  oferă vize de tipar  este una apusă. Cenzura este,  în vremurile noastre, descentralizată şi ubicuă. Ea poate fi exercitată de stat,  direct sau prin braţul companiilor care îi sunt complice: este cazul R. P. Chineze, acolo unde presiunea  totalitară este mai puternică ca oricând. Dar ea poate fi şi prerogativa de care dispun, în totală impunitate, entităţile care au luat în stăpânire spaţiul public, acum redus la dimensiunea sa virtuală. Reţelele sociale au dezvoltat, în anii din urmă,   practici a căror unică menire este îngrădirea, deliberată, a libertăţii de exprimare.  Dependenţa de digital face ca acest tip de control să fie unul cu mult mai redutabil decât cel  la care puteau aspira dictaturile de secol XX.

Cenzura şi controlul sunt menite să elimine  instinctul rebel al interogaţiei critice.  Nivelarea intelectuală este scopul asumat, căci doar în acest univers reglat  de algoritmi omul poate fi condiţionat  antropologic cu rigoare ştiinţifică. Era digitală dăruieşte  lui Şigaliov, posedatul dostoievskian, scalpelul tehnologic cu care poate elimina din corpul umanităţii tot ceea ce este dăunător şi reacţionar. Noii demoni sunt  monomani, ca şi demonii de dinaintea lor.   Cultura lor este acumulată prin  lectura zilnică a postărilor de pe conturile  celor care îi  îndrumă, mesianic. Era digitală încurajează reflexul sectar al intoleranţei: fanatismul  este contagios şi aparent de neoprit.

Cenzura şi controlul din era digitală sunt un pericol mortal în măsura în care ele erodează drepturile naturale,  restrângând deliberat spaţiul  circulaţiei de idei. Condiţionarea digitală creează,  treptat, temelia unui edificiu monolitic. Impostura demagogică reduce la tăcere vocea critică. Înregimentarea şi conformismul devin insuportabile.  Tehnologia , departe de a  emancipa, acţionează ca un  instrument de  aservire.

Realizăm potenţialul lor uriaş manipulator, dar nu mai suntem capabili să ne revoltăm împotriva agresivităţii pe care o induc. Am intrat deja în epoca post-umanismului şi poate a post-umanităţii. Se profilează o epocă cinică, în vreme ce noi ne ocupăm de detalii ambigui. Repetăm cumva faimoasa cherelă medievală despre „sexul îngerilor”, deşi suntem în mijlocul unei furtuni istorice. Prăpastia e lângă noi, se întrevede deja crahul moral şi istoric, dar noi ne preocupăm nevrotici de griji mărunte.

Țintele afacerilor și respectarea condițiilor comerciale

Economia globală este în creștere pentru că toate industriile lucrează pentru a atinge un obiectiv comun: cel mai mare număr de tranzacții care va aduce cel mai mare venit posibil (care este direct proporțional cu numărul de vânzări). Cu toate acestea, ecuația nu este atât de simplă.

Clienții, companiile și instituțiile bancare nu pot lucra împreună dacă nu primesc valoarea pentru care plătesc. Clientul dorește să obțină exact produsul comandat, cu calitatea și livrarea exacte promise de vânzător. Comerciantul dorește să genereze o vânzare și să obțină venituri de la client cât mai repede posibil.

Instituția financiară, în schimb, își dorește ca cumpărătorii și vânzătorii să păstreze valoarea acordului lor, fără a contesta niciodată tranzacția sau a folosi greșit structura de procesare a plăților – pentru că, în final, tocmai această instituție acoperă riscul maxim de plată. prelucrare.

Soluția sau concluzia de final

Concluzia finală este una singură . Dacă afacerea dumneavoastră se încadrează în una dintre categoriile considerate imorale sau la limita legalității atunci o să vă loviți de foarte multe obstacole în ceea ce privește publicitatea și atragerea de clienți . Nu este imposibil dar este destul de greu și costisitor , așa că trebuie să vă alegeți colaboratorii care să poată lucra cu aceste cerințe . Noi suntem specializați în aceste segmente de activitate și sigur putem să vă ajutăm deoarece prestăm servicii complexe de promovare pentru orice afacere online  .

Pe bună dreptate, agențiile și întreprinderile din industriile creative tind să se concentreze pe punctele lor forte – dinamism, inventivitate și inovație, dezvoltarea produselor și serviciilor și construirea numelui lor pe o piață extrem de competitivă. Încheierea unor contracte legale formale și luarea în considerare a consecințelor juridice poate fi văzută ca un lux sau o restricție a creativității.

Cu toate acestea, potențialul de răspundere în urma unei cereri legale importante este semnificativ și drepturile de proprietate intelectuală (PI) sunt adesea în centrul unei afaceri din acest sector. Managementul riscurilor și protecția proprietății intelectuale nu trebuie uitate de nicio afacere media care încearcă să se impună în acest spațiu.

Dacă afacerea dvs. se confruntă cu acest tip de situație generat de lipsa unei soluții concrete de promovare a afacerii dvs , contactați-ne pentru a discuta oportunitățile pe care agenția noastră de publicitate le oferă afacerilor considerate cu risc ridicat sau imorale . Sigur o să găsim împreună soluția optimă să vă putem ajuta să vă expuneți afacerea în mediul online fără a suporta taxe excesive sau restricții multiple cum se întâmplă la celelalte agenții .

Top